HTML

Huszárland

Friss topikok

Címkék

10 forint (1) 10 Ft (1) 2012 (1) 2013 (4) 2014 (2) (1) <3 (15) abu-dzabi nagydíj (1) Alonso (8) alpesi deluxe (1) általános iskola (2) amerikai nagydíj (1) angol (1) annó (4) ausztrál nagydíj (1) avatar (1) bahraini nagydíj (1) balgaság (1) ballagás (1) barcelona (1) bejegyzés (3) bemutatkozó (1) Black Ops II (1) böki a csőrömet (1) brazil nagydíj (1) Budapest (1) BÚÉK (1) Call of Duty (1) catalonya (1) challenge (1) cod (1) csirke (1) csodás (2) december (1) Dr. Pepper (1) egészségügy (1) egy év (1) első (2) érettségi (1) értékelés (14) értékrend (2) érzés (18) évértékelés (2) féláras akció (1) felsőoktatás (13) film (4) filozófia (1) forma-1 (10) formula-1 (10) fúdejóvolt (10) gimnázium (3) Grill Station (1) gyakorlat (10) gyorsétel (1) gyros (1) hajsza a győzelemért (1) hakunamatata (1) hambi (1) hamburger (2) Hamilton (3) Hobbit (1) Hungaroring (1) huszar (2) huszár (5) idő (8) időszak (5) indiai nagydíj (1) írásbeli (1) iskola (2) iskolaszövetkezet (1) játék (2) játékteszt (3) jelen (4) jellemfejlődés (1) jövő (6) kaja (3) karácsony (1) kemény vélemény (6) kínai nagydíj (1) köszönet (1) kritika (4) lopott idő (1) magyar (3) magyarország (1) magyar egészségügy (1) magyar nagydíj (1) maláj nagydíj (1) mamot (1) MaMot (2) Massa (1) matek (1) mcdonalds (1) McDonalds (5) McRichi (1) medal of honor (1) meki (5) mennyi idő (1) miért (3) mix (1) mixcloud (1) monaco (1) monaco-i nagydíj (1) most wanted (1) mozi (1) múlt (8) mustár (1) need for speed (1) német (1) nem tűntem el (3) nfs (1) nők (1) nyár (2) október 23 (2) ország (1) óvoda (1) papírzacskó (1) Parlament (2) pilvaker (1) Raikönnen (3) Ranch McBeef (1) red bull (1) rendszer (2) rendszerigeny (1) Rosberg (1) rush (1) Sharebox (1) sorszám (2) spanyol nagydíj (1) szabadság (2) szakmai gyakorlat (11) szeptember (1) szerelem (8) tavaly (11) tavalyi (11) terv (1) teszt (3) történelem (2) újra itt (2) usa (1) utolsó (1) választás (1) vége (2) vélemény (24) vers (1) verschallenge (1) Vettel (7) világbajnok (1) vizsga (3) warfighter (1) zacskó (1) zene (3) zh (3) Címkefelhő

Nyári balgaságok

2013.07.14. 16:58 gyaloghuszar

Mit csinál nyáron az unatkozó diák? Hát dolgozni megy, de sajnos sok dolog tudja hátráltatni...

furgediak.jpg

Nyáron én is ezt a vonalat követem már 3. éve, vagyis július hónapban megpróbálok némi plusz bevételre szert tenni. Van egy jól bevált hely, ahova járok dolgozni és az átlag diákmunkához képest jól fizetnek. Egy multinak dolgozni jó, persze ha nem egy Tesco-ról van szó, mert arról hallottam jót is rosszat is, bár még nem próbáltam milyen lehet. Viszont mivel a kellemetlen tapasztalatokból többet hallottam, így nincs is kedvem megtapasztalni. Tehát marad a egy másik multi cég, ami Hatvanban található. Ennél dolgozik az apukám is, így a bejutásban tud segíteni, mert hát itt is mit ebben a világban oly sok helyen, a kapcsolatok útján lehet ide meg oda bekerülni. Persze hivatalosan egy diákszövetkezeten keresztül kerülök be.

Bár ez mostanában nem megy olyan egyszerűen. Idén is jelentkeztem, hogy én elmennék nyári munkára, mint tavaly vagy tavaly előtt. A jelentkezéssel nyilván semmi gikszer nem volt, mert apám személyesen le tudta adni a papírjaim. Aztán vártam, hogy hívjanak a diákszövetkezettől. Július hónapra akartam vállalni munkát, de június vége felé sem jelentkeztek. Nem izgultam nagyon, mert tavaly is az utolsó utáni pillanatban szóltak, hogy "helló, holnap gyere már be bevezető oktatásra!" "-.- 
De jól van nem idegeskedem, inkább felhívom őket evvel kapcsolatban. Megtettem és június 27-én azt közölték, hogy kösz, de nem kellesz idén. Apám 10 éve dolgozik ott ahol és van egy kis reszpektje, így nem értettem a dolgot. Már le is mondtam a dologról, mikor július 4-én szólnak, hogy bocs mégis kellenél, mert egy hülye gyerek baszott oktatásra menni, így van üresedés. Juhúúú "-.- Viszont legalább mehetek. Aztán közölte, hogy "ha még ebben a hónapban szeretnék dolgozni holnap reggel 8-ra le kéne ugrani a gyárhoz", hogy üzemorvosi vizsgálatra küldjenek, persze az utazást oldd meg (te köcsög diák). Szerencsére az én imádni való édes drága egyetlen szerelmem ki tudott segíteni a szorult helyzetben és még el is viselte kirohanásaimat. Mert ugyanis voltak...
Lekértek minket (mivel többed magammal ácsorogtam ott), hogy jelenjünk meg a munkahely bejáratánál kerek 8 órakor. Azt ígérték egy óra az egész művelet. Persze azt nem említették, hogy 'az egész művelet' kijelentésbe a várakozás tartozik bele. Egy teljes órán át vártunk arra, hogy valaki bökjön felén, hogy nosza gyertek. Szerencsére eljött eme nemes pillanat és egy 3 és fél perces művelettel, vagyis 3 darab papíros kitöltésével be is fejeztük a dolgot. Egy kerek órát vártunk arra, hogy kitöltsünk 3 lapot. Három lap kitöltésére 1 órát. Kezdtem mérges lenni...
Ezek után közlik velünk, hogy erre a címre jussatok el és majd itt egy még a lap kitöltésénél is rövidebb idő alatt lezajló orvosi vizsgálatra kell mennetek. Nem egyszerűbb beküldeni minket a 30 méterre lévő ténylegesen az üzem területén tevékenykedő orvoshoz... Nem, nem keresd meg a város mélyen eldugott pontján elrejtett orvosi rendelőt és ott majd megoldják. Ott is egy óra volt a várakozási idő, de legalább letudtuk a dolgot.

Fura mód a betanítás napján nem volt semmiféle atrocitás, nem ordítottak a nálunk 3 évvel idősebb, de annál sokkal-sokkal feljebbvalónak képzelő diákszövetkezetesek. Lement bár furcsa volt, hogy a nap végén az eddigi tapasztalatokhoz képest nem kaptunk műszakbeosztást. 
Másnap ülök itthon és azon agyalok hol és mikor fogok dolgozni, ha egyáltalán fogok...
Majd csörren a telefon, és néé ki hív. Egy rövid bemutatkozás után mondja is, hogy nekem aznap éjszakára kellene bemennem dolgozni. Wut? Előbb nem ment volna az informálás? Mondjuk annak érdekeben, hogy kialudjam magam rendesen. De jól van megyek.
Bementem és becsülettel jártam dolgozni a megadott műszakban. Ma délelőtt értesít a műszakvezetőm, hogy holnaptól nem 4 csak 3 műszakban kellene mennem. Még egy WUT? És erről a diákszövetkezet nem akar értesíteni? Vagy majd holnap délelőtt mikor már dolgozom hívnak fel, hogy nem kell délelőttre mennem, helyette menjek délutánra... 

Nem tudom mi jön még ez után, de én nem merek már jót remélni ettől a szövetkezettől, amit kimondok a FürgeDiák iskolaszövetkezetről van szó. Nem értem a logikájukat és azt sem, miért akarnak átvágni vagy hasonlót csinálni velünk unatkozó diákokkal, de ez már sok, amit csinálnak...

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény nyár balgaság iskolaszövetkezet kemény vélemény fürgediák

A bejegyzés trackback címe:

https://huszarland.blog.hu/api/trackback/id/tr945404322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása