HTML

Huszárland

Friss topikok

Címkék

10 forint (1) 10 Ft (1) 2012 (1) 2013 (4) 2014 (2) (1) <3 (15) abu-dzabi nagydíj (1) Alonso (8) alpesi deluxe (1) általános iskola (2) amerikai nagydíj (1) angol (1) annó (4) ausztrál nagydíj (1) avatar (1) bahraini nagydíj (1) balgaság (1) ballagás (1) barcelona (1) bejegyzés (3) bemutatkozó (1) Black Ops II (1) böki a csőrömet (1) brazil nagydíj (1) Budapest (1) BÚÉK (1) Call of Duty (1) catalonya (1) challenge (1) cod (1) csirke (1) csodás (2) december (1) Dr. Pepper (1) egészségügy (1) egy év (1) első (2) érettségi (1) értékelés (14) értékrend (2) érzés (18) évértékelés (2) féláras akció (1) felsőoktatás (13) film (4) filozófia (1) forma-1 (10) formula-1 (10) fúdejóvolt (10) gimnázium (3) Grill Station (1) gyakorlat (10) gyorsétel (1) gyros (1) hajsza a győzelemért (1) hakunamatata (1) hambi (1) hamburger (2) Hamilton (3) Hobbit (1) Hungaroring (1) huszar (2) huszár (5) idő (8) időszak (5) indiai nagydíj (1) írásbeli (1) iskola (2) iskolaszövetkezet (1) játék (2) játékteszt (3) jelen (4) jellemfejlődés (1) jövő (6) kaja (3) karácsony (1) kemény vélemény (6) kínai nagydíj (1) köszönet (1) kritika (4) lopott idő (1) magyar (3) magyarország (1) magyar egészségügy (1) magyar nagydíj (1) maláj nagydíj (1) mamot (1) MaMot (2) Massa (1) matek (1) McDonalds (5) mcdonalds (1) McRichi (1) medal of honor (1) meki (5) mennyi idő (1) miért (3) mix (1) mixcloud (1) monaco (1) monaco-i nagydíj (1) most wanted (1) mozi (1) múlt (8) mustár (1) need for speed (1) német (1) nem tűntem el (3) nfs (1) nők (1) nyár (2) október 23 (2) ország (1) óvoda (1) papírzacskó (1) Parlament (2) pilvaker (1) Raikönnen (3) Ranch McBeef (1) red bull (1) rendszer (2) rendszerigeny (1) Rosberg (1) rush (1) Sharebox (1) sorszám (2) spanyol nagydíj (1) szabadság (2) szakmai gyakorlat (11) szeptember (1) szerelem (8) tavaly (11) tavalyi (11) terv (1) teszt (3) történelem (2) újra itt (2) usa (1) utolsó (1) választás (1) vége (2) vélemény (24) vers (1) verschallenge (1) Vettel (7) világbajnok (1) vizsga (3) warfighter (1) zacskó (1) zene (3) zh (3) Címkefelhő

Sok dolog

2014.04.06. 01:06 gyaloghuszar

Hűűűű, de régen írtam ide :D

valasztas_2014.jpg

Na igen már majd' egy fél éve volt mikor eszembe jutott valami érdekes. Akkor is csak megünnepeltem, hogy már egy éve működik az én kis blogom. De azután vagy időm, vagy témám nem volt, amiről firkantsak néhány sort, Neked és Neked meg ha elolvasod akár Neked is. Meg persze a tél is viszonylag eseménytelenül telt. Báár megnéztem egy-két filmet amiről írhattam volna, de erre ott helyben nem gondoltam. Viszont egyébként tényleg nem sok dolog történt velem. A világgal annál inkább. Ebből persze én azt érzékeltem, mai körülöttem történik, tehát főleg azt, hogy a tél úgy mond "kimaradt" mint évszak, mert havat azt biza nem sokat láttam és nem azért, mert a trópusokon teleltem. Valahogy enyhe volt a tél és én sem voltam ott, ahol az országban épp esett volna egy kicsi. Na jó egy pici hó azért volt egyszer. Én személy szerint nem bánom, hogy ilyen minimális mértékű telünk volt, ugyanis nem a kedvenc évszakom a hideg, zimankós tél, egyedül a hóesést szeretem azt is csak nézni a jó meleg szobából, meg mondjuk sétálni a hóesésben. De én nem siratom, hogy nem volt. Az USA-ban annál inkább, mint a hírekben hallani lehetett...
Na mindegy, szerencsére nem voltam ott :D

Életem második igazi Valentin-napján kellett rájönnöm, hogy semmi értelme az egésznek. Ha valakit szeretsz, azt minden nap ugyan úgy szereted :) 
Majd a 6. félévem is megkezdtem. Fúúú már majdnem 3 éve járok ebbe a suliba... és még mennyi van hátra...
Egyszer lesz az ember 21 éves is, bár vannak, akik nem hiszik el rólam, hogy ennyi lennék. És az azért vicces.
Sőt újabb Forma-1-es világbajnoki évad is kezdődött, rengeteg változással.

Mostanában viszont elég sok érdekes és szép dolog vesz körül.

A legnagyobb és legérdekesebb az pont a holnapi naphoz fűződik, vagyis a 2014-es választásokhoz. Ez lesz ugyanis az első év, amikor én is élhetek eme jogommal, hogy választóként szavazhatok, hogy országunk milyen irányba terelődjön tovább. Ez érdekes dolog, mert egy vagyok a sok közül, de mivan ha épp ez az egy dönt erről vagy éppen arról az irányról. Jól megfontolt döntés kell, hogy legyen, vagy tökmindegy, mert úgysem rajtam múlik? Ez a kérdés fogalmazódott meg bennem. Elvileg holnap mindenki egy fontos döntést fog meghozni az ország és saját sorsát illetően is. De nem mindegy, hogyan állsz hozzá. Utána olvastam ennek a mizériának és igazából csak arra buzdítanak, hogy szavazz. Élj a jogoddal. Hogy kire? Dönts, de bízz abban, hogy úgyis ez nyer nem szavazok rá, mert lehet nem nyer. De ha meg rászavazol és nyer és nagy többséggel akkormeg az lesz a baj, szóval 22-es csapdája. Nem értek politikához. De ezt a csepp jogom, ami nyílik arra, hogy beleszólhassak 4 évente, evvel azért élek holnap. 

Dönts, de józanul és jól. Aztán este ihatunk egy Sex on Felcsút-ot :D

 

Viszont egy másik dologra is felfigyeltem tegnap. Gyönyörű város ez a Budapest. Így tavasszal már pont kellemes az idő arra, hogy járd az utcákat és rácsodálkozz egy-két dologra. Oké, hogy én még nem lakom ott és nem rendszeresen látom zugait, de azért nem is turistaként járom az utáit. Igen van olyan hely, amit én is kívülről ismerem, de még annak sem minden zugát. Mindig találok új dolgot és valahogy mindig csodálkozva tekintek ki az ablakon legyen az busz, troli, villamos vagy metró esetleg egy 9. emeleti alkás nyitott ablaka. 
Igen a négyes metrónak érdemes kibámulni az ablakán egy-egy megállóban, mert amilyen sokat kellett rá várni hát legaélább annyira gyönyörűek a megállók. Mozaikok nagy nyitott tér és fény és húúúúú de szép.
De ha feltévedsz a felszínre ott elédtárulhat a nyüzsgő nagyváros képe, amin láthatod, hogy mindenki siet valamerre. Valószínűleg minden nagyváros ilyen siető embrek és köztük a meg-megálló turisták, akik gyönyörködnek, fotóznak. Én egyszerűen csak csoádolm a méreteket és azt, ami az egész mögött van. A 4-es villamoson ülve a Dunát, vagy a Blahát, amin egyszerre rengeteg ember fordul és tart valamilyen irányba, esetleg csak bóklászik, mint én és evvel a nagysebességű járókelők útjába áll, akik ha nem figyelünk nem kerülnek ki és egy jólirányzott "nézzalábadelé"-t kapunk jobb esetben. De én még, így is el tudok merülni ebben a nagy városban és már bánom, hogy pár éve nem mertem meglépni azt, amivel bekerülhettem volna ebbe a csodálatos forgatagba. Mozgalmas nagyváros, sok, számomra érdekes és a jövőben felfedezni kívánt hellyel. 

budapest.jpg

De majd egyszer, ha nagy leszek. 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar választás érzés 2014 csodás Budapest Parlament <3

A bejegyzés trackback címe:

https://huszarland.blog.hu/api/trackback/id/tr695957225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása