HTML

Huszárland

Friss topikok

Címkék

10 forint (1) 10 Ft (1) 2012 (1) 2013 (4) 2014 (2) (1) <3 (15) abu-dzabi nagydíj (1) Alonso (8) alpesi deluxe (1) általános iskola (2) amerikai nagydíj (1) angol (1) annó (4) ausztrál nagydíj (1) avatar (1) bahraini nagydíj (1) balgaság (1) ballagás (1) barcelona (1) bejegyzés (3) bemutatkozó (1) Black Ops II (1) böki a csőrömet (1) brazil nagydíj (1) Budapest (1) BÚÉK (1) Call of Duty (1) catalonya (1) challenge (1) cod (1) csirke (1) csodás (2) december (1) Dr. Pepper (1) egészségügy (1) egy év (1) első (2) érettségi (1) értékelés (14) értékrend (2) érzés (18) évértékelés (2) féláras akció (1) felsőoktatás (13) film (4) filozófia (1) forma-1 (10) formula-1 (10) fúdejóvolt (10) gimnázium (3) Grill Station (1) gyakorlat (10) gyorsétel (1) gyros (1) hajsza a győzelemért (1) hakunamatata (1) hambi (1) hamburger (2) Hamilton (3) Hobbit (1) Hungaroring (1) huszar (2) huszár (5) idő (8) időszak (5) indiai nagydíj (1) írásbeli (1) iskola (2) iskolaszövetkezet (1) játék (2) játékteszt (3) jelen (4) jellemfejlődés (1) jövő (6) kaja (3) karácsony (1) kemény vélemény (6) kínai nagydíj (1) köszönet (1) kritika (4) lopott idő (1) magyar (3) magyarország (1) magyar egészségügy (1) magyar nagydíj (1) maláj nagydíj (1) mamot (1) MaMot (2) Massa (1) matek (1) McDonalds (5) mcdonalds (1) McRichi (1) medal of honor (1) meki (5) mennyi idő (1) miért (3) mix (1) mixcloud (1) monaco (1) monaco-i nagydíj (1) most wanted (1) mozi (1) múlt (8) mustár (1) need for speed (1) német (1) nem tűntem el (3) nfs (1) nők (1) nyár (2) október 23 (2) ország (1) óvoda (1) papírzacskó (1) Parlament (2) pilvaker (1) Raikönnen (3) Ranch McBeef (1) red bull (1) rendszer (2) rendszerigeny (1) Rosberg (1) rush (1) Sharebox (1) sorszám (2) spanyol nagydíj (1) szabadság (2) szakmai gyakorlat (11) szeptember (1) szerelem (8) tavaly (11) tavalyi (11) terv (1) teszt (3) történelem (2) újra itt (2) usa (1) utolsó (1) választás (1) vége (2) vélemény (24) vers (1) verschallenge (1) Vettel (7) világbajnok (1) vizsga (3) warfighter (1) zacskó (1) zene (3) zh (3) Címkefelhő

Pepper menü

2012.11.12. 17:52 gyaloghuszar

És igen már megint gyorsan étkeztem egy olyan kaját amit sokan szeretnek, de én is oda vagyok érte.

Sokan szeretik és azok is mind másképp és másképp készítik. Igaz az originál verzióját még sosem kóstoltam, de majd egyszer azt is kipróbálom ha tehetem persze jó helyi alapanyagokból egy görög kisváros egyik kis csárdájában vagy hogyan hívják ott ezeket. :D 

Szerintem már rájöttetek mit is ettem. Igen egy jó kis gyros volt a mai ebédem tárgya és mit mondjak nem volt trágya. Ha már ilyen jó vagyok a szóviccekben, akkor lássunk is neki, az értékelésnek, mert a gyros eredetét és pontos elkészítését nem tudom, viszont szeretem na és, mint említettem ezzel sokan így vannak. A mai hosszú napom után a suliban pedig pont jól jött egy ilyen finomság. Mivel itt Kecskeméten nincs igazi autentikus gyros bár (vagy csak nem tudok róla), így az általam legjobban kedvelt felé vettem az irányt. Bár manapság már elég sok helyen árulnak ilyet a Malom pláza Grill Station-jében ettem eddig a legjobbat (ha lesz jobb arról beszámolok) és most is ott leltem ebédre. Végül is én ezt a fajtát amit ott csinálnak nagyon szeretem, de van ismerősöm aki nem szereti vagy annyira nem kedveli, mint én. A sült krumplit mindenhez szeretem így ehhez sem utolsó és a fagyasztott verzió ellenére is egész kellemes bár a káposzta mennyisége itt is elég magas olyan 51,86%-a, de ne menjünk bele a számokba. A hús egész kellemes bár talán egy kicsit most odaégős volt, de ez nem jellemző a helyre. A szósz is egy finom dolog, és a mennyiségét sem lövik magasra, bár néha jól jönne egy kicsivel több.

Szóval összességében nagyon is jó ez a göröghami, amit a Grill-ben adnak. Na de miért is Pepper menü a neve? A válasz mi sem egyszerűbb, Dr. Pepper jár mellé, már nem menüben, hanem mindössze így találtuk ki egy haverommal és azóta ezt így esszük minden egyes alkalommal. Sajnos egyébként eme ital eléggé ritkán köszön vissza a boltok polcain, mert Pesten kívül máshol nem igazán kapható, de ebben az étteremben igen. Igaz nem kifejezetten illik a gyroshoz, viszont fincsi és legalább fél lityós formában árulhatnák néhol. 

DSCF0240.JPG

Ez a gyros vélemény egyéni volt, ha nem ért velem egyet valaki az nem a véletlen műve, de én ezt szerettem meg és ezt eszem és próbáltam már sokfélét. 

Ja és van élet a McDonald's-on túl is. :D

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény kaja gyros Grill Station Dr. Pepper

A bejegyzés trackback címe:

https://huszarland.blog.hu/api/trackback/id/tr94903715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása