HTML

Huszárland

Friss topikok

Címkék

10 forint (1) 10 Ft (1) 2012 (1) 2013 (4) 2014 (2) (1) <3 (15) abu-dzabi nagydíj (1) Alonso (8) alpesi deluxe (1) általános iskola (2) amerikai nagydíj (1) angol (1) annó (4) ausztrál nagydíj (1) avatar (1) bahraini nagydíj (1) balgaság (1) ballagás (1) barcelona (1) bejegyzés (3) bemutatkozó (1) Black Ops II (1) böki a csőrömet (1) brazil nagydíj (1) Budapest (1) BÚÉK (1) Call of Duty (1) catalonya (1) challenge (1) cod (1) csirke (1) csodás (2) december (1) Dr. Pepper (1) egészségügy (1) egy év (1) első (2) érettségi (1) értékelés (14) értékrend (2) érzés (18) évértékelés (2) féláras akció (1) felsőoktatás (13) film (4) filozófia (1) forma-1 (10) formula-1 (10) fúdejóvolt (10) gimnázium (3) Grill Station (1) gyakorlat (10) gyorsétel (1) gyros (1) hajsza a győzelemért (1) hakunamatata (1) hambi (1) hamburger (2) Hamilton (3) Hobbit (1) Hungaroring (1) huszar (2) huszár (5) idő (8) időszak (5) indiai nagydíj (1) írásbeli (1) iskola (2) iskolaszövetkezet (1) játék (2) játékteszt (3) jelen (4) jellemfejlődés (1) jövő (6) kaja (3) karácsony (1) kemény vélemény (6) kínai nagydíj (1) köszönet (1) kritika (4) lopott idő (1) magyar (3) magyarország (1) magyar egészségügy (1) magyar nagydíj (1) maláj nagydíj (1) mamot (1) MaMot (2) Massa (1) matek (1) McDonalds (5) mcdonalds (1) McRichi (1) medal of honor (1) meki (5) mennyi idő (1) miért (3) mix (1) mixcloud (1) monaco (1) monaco-i nagydíj (1) most wanted (1) mozi (1) múlt (8) mustár (1) need for speed (1) német (1) nem tűntem el (3) nfs (1) nők (1) nyár (2) október 23 (2) ország (1) óvoda (1) papírzacskó (1) Parlament (2) pilvaker (1) Raikönnen (3) Ranch McBeef (1) red bull (1) rendszer (2) rendszerigeny (1) Rosberg (1) rush (1) Sharebox (1) sorszám (2) spanyol nagydíj (1) szabadság (2) szakmai gyakorlat (11) szeptember (1) szerelem (8) tavaly (11) tavalyi (11) terv (1) teszt (3) történelem (2) újra itt (2) usa (1) utolsó (1) választás (1) vége (2) vélemény (24) vers (1) verschallenge (1) Vettel (7) világbajnok (1) vizsga (3) warfighter (1) zacskó (1) zene (3) zh (3) Címkefelhő

Fantasysztikus

2013.01.20. 12:36 gyaloghuszar

Hát ez is egy érdekes történet. 

Nem sűrűn járok moziba, de tegnap elmentem, mert meghívtak. Jobban mondva vagy 5-8 éve nem voltam moziban, szóval nem volt nehéz lenyűgözni. Bár a tavalyi év leglátványosabb filmjét sikerült megtekintenem, a Hobbit-ot.

thehobbit-600x400.jpg

Érdekes élmény volt ezt a filmet megnéznem. Mivel moziba rég nem jártam és 3D-s filmet még ki sem találták mikor legutóbb voltam, így a látvánnyal már lekötött a film. Kb. 5 egész percig sajnos. Van egy rossz tulajdonságom, nem szeretem a fantasy-t. És a Hobbit, az általam annyira nem kedvelt trilógia, a Gyűrűk Ura előzménye. Sosem láttam a trilógia egyik részét sem. Igen most a kevés olvasómnak a 80%-át el is vesztettem. Na de visszatérve magára a filmre. Szóval a történetet nem nagyon értettem, viszont aki hozzám hasonlóan hadi lábon áll a Gyűrűk urával az vagy nagyon figyeljen az egész alatt, de főleg az első 10-15 percben, vagy vigyen magával valakit, aki otthon van a karperecek mesterében, mert gyorsan megunja az egészet és oda az élmény. Ez főleg akkor érvényes, ha nem 3D-ben tekinted meg. Ha ilyen sok dimenzióban nézed a filmet és ráadásként az unikumnak számító 48 fps-ű verziót (a szokványos a 30 a filmeknél) akkor csak annyi a feladatod, hogy az első 20-30 percben ne aludj el. Bár a 48 fps leköti az agyadat rendesen mire felfogod a sebességet. Mivel, mint említettem nekem új volt a 3D élmény és még hozzáértőt is kaptam magam mellé, így nem aludtam el az elején. Bár a történetet még mindig nem vágom és sajna nem is fog soha lekötni a fantasy a látványért mindenképpen megéri. De még mindig odatenném lábjegyzetbe, hogy engem nem volt nehéz lenyűgözni tapasztalat hiányában. Szóval az a bizonyos látvány egyszerűen elképesztő. Amikor a szemembe "beleesnek" a törmelékek és mikor a pillangót el akarom kapni olyan valóságosan repül felém az egy élmény. Azon gondolkodtam sokat, hogy ugyan hogy tudták megcsinálni Gandalf és a törpök közti méretkülönbséget. 

A történetről nem mesélnék sokat egyrészt a szokásos spoilerezés miatt, másrészt pedig a történetből magából nekem nem maradt meg sok csak annyi, hogy mennek valahova valamiért Gandalfék, de hogy hogy kerül a képbe ez a Hobbit? 

Élménynek nem rossz, sőt király és üt a 3D meg a felfoghatatlan sebesség. Ja és persze Gollam is egy történet benne bár, aki ismeri a Gyűrűk urát annak nem kell bemutatnom ezt a kis "drágaszágot". Aki a trilógiát látta kötelező, aki nem annak csak akkor ha a fent említetteket el tudja intézni, vagy ha tényleg le akar esni az álla és a látvány érdekli akkor is ajánlom. 

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény kritika film mozi Hobbit

A bejegyzés trackback címe:

https://huszarland.blog.hu/api/trackback/id/tr855027618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása